Mijn vader werkte jarenlang bij een papiergroothandel en thuis hadden we een kleine drukpers staan. Hij drukte o.a. de buurtkrant. Die grafische genen heb ik dus van huis uit meegekregen en nu ben ik er al zo'n 25 jaar zelf werkzaam in.
Na mijn opleiding aan het grafisch lyceum werd ik vormgever bij een klein reclamebureau. Daarna werkte ik ruim vijf jaar als accountmanager bij de grootste drukkerijketen van Nederland. Vervolgens werk ik accountmanager c.q. communicatieadviseur bij een reclamebureau. Daar verbreedde ik mijn kennis door de studie marketingcommunicatie bij SRM te volgen. Na zes jaar nam ik ontslag en dacht "Nu ga ik heel wat anders doen".
En toch bleef het vak me aantrekken én ik had inmiddels een behoorlijke dosis ervaring. Ik besloot het als zelfstandig ondernemer op te pakken en in 2010 startte ik mijn bedrijf Rond Communicatie.
Nu tien jaar later, vier ik mijn jubileum. In die jaren is er veel veranderd. Social media en online marketing zijn onmisbaar en nemen een steeds grotere rol in. Maar ik geloof er beslist in dat drukwerk blijft. De juiste mix tussen online en offline marketing voeren is cruciaal.